Sunday, January 23, 2011

hari hari penuh cerita

minggu yang penuh dengan KEJUTAN. yeah.
khamis lepas dah mula lepak dengan member member kat uitm. malam nya, teman ezzah makan kat DC. makan punya makan, lepas sorang, sorang member lepak sama. siap mintak belanja g. macam macam. teringat time kat kuantan dulu. HEHE.
jumaat nya, ezzah, intan cepu sama sama ajak lawat wani yang tak sihat kat hospital klang. tengok muka dia pucat je. tapi sampai je kitorang ngan sha and eyha, asyik kena bahan pompuan ni. HEHE. kesian betul. sekarang dah sihat, alhamdulillah, makan pun berjaga jaga.
lepas kitorang g hospital klang tu, ingat nak g midvalley makan mc d, sebab kitorang ezzah semua x makan lagi. tengah tengah on the way ni tetiba lahh budak panjang ni bg idea nak g The Curve, ape lagi. ronggeng lahhh! :D





muka cepu sangat bulat. badan intan sangat tinggi. dan ezzah sangat mantap. saya pulak gemuk. memberatkan dan memenuhkan kereta je =.="
malam nya pulak kami makan ABC. sedappp. 3 ringgit jeeee. nyum nyummm.
sodapnyaaaaaa. lapo eden.       






esoknya jumaat. ezzah dina cah intan sama sama tgk wayang cerita Khurafat. Best. Okay. Suspen gilaaaa. HEHE. lepas tuu dorang ade kelas. so duduk diam diam dalam bilik sampai malam. malam tu pulak fadhu ajak kuar tgk wayang lagi. xplan langsung, tau tau dia boleh kuar and free, terus lepak.
terjumpa kat klcc masa tunggu nak masuk wayang. HEHE. cool.

kiri gambar ; salam kanan gambar ; izuan

fadhu. <3

sabtu banyak nya kepada tidur. malam pulak lepak pun dengan wani. ezzah penat gilaa dengan orientasi dorang pagi tuu.
ahad pulak dah balik Damansara. :)
sebesar besar dunia, xsemua boleh kita sorok. kau tipu aku, member member kau hidup hidup dorang back up kau mati mati, dorang kesian gila kat kau sebab kau mangsa keadaan, orang yang hanya nakkan cinta sejati. tapi aku dah tau helah kau. baik kau cakap perkara sebenar. kau kutuk member member kau depan aku, sekarang dorang yang rapat ngan kau. you and your bluff? terbaik. cuma perlu improve kan lagi sebab dah terkantoi. aku nak tengok sejauh mana kau boleh dapat teruskan persahabatan dan perhubungan kau dengan penipuan. aku nak tengok sejauh mana kau mampu berjalan dengan cerita palsu kau. aku tunggu saat kau menangis minta maaf. aku bukan berdendam, aku cuma diam dan lihat persembahan  yang kau tunjukkan, aku tunggu pengakhiran cerita dan sinopsis yang kau bagi kat aku dulu. tipu helah kau bagi kat aku. tuduhan kau kat aku, cerita sedih kau kat kami. kalau benar pun hidup kau bahagia dunianya, kita tunggu akhirat kelak.

No comments:

Post a Comment